Logomania & Oslo Skin Lab
Vogue i Tjekkiet har i øjeblikket taget fat i trenden “logomania”.
Vogue's Logomania
“The mission of a logo is quite clear: it must imprint itself on memory and evoke strong emotions that you clearly and immediately associate with the brand it represents. Creating a good logo is a science, an art and a bit of magic”, Vouge Czech.
Vogue i Tjekkiet har i øjeblikket taget fat i trenden “logomania", en trend, hvor der åbentlyst og tydeligt bruges branding over alt på tøjet. Her i oktobernummeret har Vogue præsenteret otte mærker, de finder unikke i den sammenhæng, og mærkerne derfor er blevet udvalgt til at have deres logoer som midtpunkt i en række sweatshirts.
Og du har sikkert allerede gættet det
Oslo Skin Lab er et af disse nøje udvalgte mærker! Vi er selvfølgelig meget stolte af at være en del af Vogues ikoniske verden.
Hvad gør sweatshirten speciel?
Først og fremmest så er det en sweatshirt alle vil have. Udover det tidløse snit, kvalitetsmaterialet og dens design, vil det originale VOGUE CS Art Project patch være på indersiden af sweatshirten og kun et begrænset antal stykker bliver produceret!
Sweatshirts i LOGOMANIA-stil vil blive fotograferet som en del af en modehistorie og præsenteret i oktober udgaven af VOGUE CS og på sociale medier, og alle Vogue CS-læsere vil have chancen for at konkurrere om sweatshirts.
Partneren i Vogue Art-projektet er Westfield, et af de største indkøbscentre i Prag. Alle sweatshirts vil blive vist i 14 dage i dette indkøbscenter.
Vores Logo
Da Vogue henvendte sig til os, før dette event, for at kende historien bag vores logo, var dette vores svar:
"Da Oslo Skin Lab-logoet blev skabt for seks år siden, var det for at markere identiteten af det brand, vi ønskede at etablere. Et brand som skulle være den mest betroede aktør inden for skønhedstilskuds-kategorien.
Som grundlaget for vores varemærkeidentitet skulle dette logo formidle sikkerhed og professionalisme - at repræsentere grundlaget for vores vision - samtidig med at det var tro mod vores nordiske rødder og enkelheden, som vi også værdsætter i vores tilgang til hudpleje.
Logoet skulle være tidløst - ikke for moderne eller trendy og forblive kønsneutralt. Som i enhver designproces havde vi flere retninger, før vi landede på dette rene logo.
I skønhedskategorien skiller vi os ud ved at fokusere på dokumenteret videnskab og være gennemsigtige omkring de resultater, du kan forvente. Vi fokuserer på ”slow-aging” frem for ”anti-aging”, idet vi anerkender, at vi ikke kan skrue tiden tilbage, men vi kan hjælpe folk med at føle og være deres bedste uanset aldre.
Vores logo er en vigtig visuel forbindelse mellem brandet og vores kunder, men giver også et stærkt førstehåndsindtryk, da vi fortsætter med at opbygge vores produktportefølje, ud over The Solution, på det voksende antal markeder, vi er til stede på."